Til toppen
Service

Fordelene ved å velge oss som din servicepartner.

Gjennom vårt medlemskap i BFSN og som Autorisert Teknisk Servicebedrift i BFSN forplikter vi oss til å etterleve foreningens vedtekter og etiske regler på service, vedlikehold og autorisasjon. Det er en trygghet for din bedrift å velge Foynland Storkjøkken som din serviceleverandør.

Hos oss kan du velge mellom å booke 
1)- vilkårlig service og reparasjon på ditt utstyr, eller 2)- inngå en årlig, fast serviceavtale, som på sikt er rimeligere for din bedrift.

 

 

 


Enkel service 

Ved - enkel service, trenger du ikke ha vært kunde hos oss tidligere, du forplikter deg helle ikke til å bli det. Vi utfører service og reperasjon på alle merker for storkjøkken.

Vi fakturerer for:

  • Utkjøring
  • Bytte av slitedeler
  • Medgått arbeidstid (kjøring og arbeid)
  • Reperasjoner
  • Bytte av produkter/nysalg

Kontakt oss her, for å sette opp time.

 

Fast serviceavtale

Ved – Årlig, fast serviceavtale blir dine servicebesøk rimeligere og rabatten høyere.

Avtalen innebærer:

  • Kontroll og sjekk av maskinene
  • Mindre justeringer og generelt ettersyn 
  • Veiledning bruk av maskin
  • Servicerapport med anbefalinger om reparasjoner/utskiftninger.  
  • Du velger selv om reparasjonen skal utføres umiddelbart eller avventes til senere. 

Pris vil variere fra kr 1000,- ekskl.mva og oppover avhengig av antall årlige besøk (som du selv velger ved signering av avtale). Antall maskiner etc.

Ytterligere fordeler: 
Som avtalekunde vil vi gi rabatt på arbeidstimer og importerte reservedeler. 
I tillegg vil du som avtalekunde få din egen unike rabatt ved utskiftning til utstyr med merkenavn Fagor, Sammic, eller Sirman. 

Oppsigelse: 
Oppsigelse av avtalen gjøres skriftlig, med 3 mnd varsel før hovedforfall, 1 uke i Januar.

 

Kontakt oss her, for å diskutere avtale.